powrót

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
  3. 3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Romax Marlena Domagalska
    Zbożowa 6
    86-031 Osielsko


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Romax Marlena Domagalska
Zbożowa 6
86-031 Osielsko

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 Czas i koszty dostawy

Wysyłka/płatności:

Czas realizacji zamówień:

-Wysyłki dokonywane od poniedziałku do piątku;

-Po dokonaniu zakupów Klient otrzyma na swój e-mail informację dotyczącą zapłaty ( nr.zamówienia , kwotę do zapłaty , numer konta bankowego , zestawienie kupionych produktów , czas realizacji )

-Przy wyborze opcji wpłaty na konto oczekujemy na potwierdzenie jej dokonania; -Towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu wpłaty;

-Zastrzegamy sobie prawo do zmiany czasu terminu dostawy. 

 

Koszty Przesyłek:

Promocja : Przesyłka za 5 zł przy zamówieniach powyżej 150 zł

1) Kurier DPD Polska przedpłata- 12 zł

2) Kurier DPD Polska za pobraniem- 15 zł

3) Zamówienia z województwa Kujawsko-Pomorskiego - 0 zł

4) Przesyłki za graniczne - 100 zł

5) Odbiór osobisty - 0 zł